Sağlık ve İlaç Sektörü için Dijital Pazarlama, Mobil Teknoloji ve Sosyal Medya Aylık Trend Bülteni (Ekim 2013)
Bu bülten Social Touch tarafından hazırlanmıştır.
Detaylı bilgi için: www.socialtouch.com.tr
Bülteni görüntüleyemiyor musunuz? Tıklayınız.

http://www.socialtouch.com.tr

Dijital Sağlık Trendleri - Nisan Ayı RaporuDijital Sağlık Trendleri - Mayıs Ayı RaporuDijital Sağlık Trendleri - Haziran Ayı RaporuDijital Sağlık Trendleri - Temmuz  Ayı RaporuDijital Sağlık Trendleri - Ağustos-Eylül Ayı Raporu

Tek Doz Dijital Blog Oscarlarında!

Social Touch çatısı altında bir yıldır yayın yapan ve sizler için hazırladığımız trend bültenlerinin de önemli bir kaynağı olan blogumuz Tek Doz Dijital, platin üyeliğine sahip olduğu Bumerang blog ağının düzenlediği yarışmada "En Uzman Blog" kategorisinde yarışıyor.

...

Çalışanların Gözünden En Değerli Şirketler

LinkedIn, ağındaki kullanıcıların en çok rağbet ettiği firmaların listesini yayınladı. İlk 100'de bulunan şirketler arasında, değerli müşterilerimizden Johnson & Johnson, Bayer ve GlaxoSmithKline da yer aldı.

..

Beyaz Perdede Sarı Nokta

Türk Oftalmoloji Derneği (TOD) ve Novartis, yaşa bağlı makula dejenerasyonu ile ilgili farkındalık yaratmak için ekim ayı itibariyle bir yıl boyunca sürecek olan “Sarı Nokta Hastalığı Kısa Film Yarışması” adlı kısa film yarışması düzenlendi.

...

IBM, "Büyük Veri"yi Kullanmaya Hazırlanıyor

2009 yılında “Büyük Veri” havuzunu kullanarak kalp hastalıklarının ortaya çıkış yoğunluğunu önceden tahmin edebilme amacıyla yola çıkan IBM; hastaların elektronik sağlık kayıtları, demografik özellikleri, medikal geçmişleri ve kalp hastalıklarının göstergesi olabilecek ilaç kullanım alışkanlıklarını analiz ederek yaptığı çalışmanın somut adımlarını atmaya hazırlanıyor. Bu çalışma sayesinde kalp hastalıklarının önüne geçilmesi hedefleniyor.

..

Tüm Renkler Instagram'da!

Hayata Renk Ver Derneği, "Renkli Umutlar Projesi"yle renkli maske tasarımlarıyla tedavi gören çocuklara moral olmaya devam ediyor. Proje kapsamında, geçtiğimiz ay başlatılan Instagram yarışması da sosyal medya kullanıcılarına sunuldu.

Çocukların yaptığı resimler arasında Instagram'a yüklenen ve en çok beğeniyi alan resim, maske tasarımlarında kullanılacaktır.

....

Akıllı Teknolojiyle Görmek Mümkün

Oxford Üniversitesi, görüş kabiliyetini belli oranda kaybeden kişiler için akıllı gözlük tasarladı. Gözlüğü kullanan kişilerin cisimleri daha keskin hatlarla görebilmesini sağlayacak gözlük, henüz gelişme aşamasında olmasına rağmen inovasyon alanında pek çok ödülü şimdiden kazanmıştır.

..

Kinect Teknolojisi Tercüman Olacak

Chinese Academy of Sciences, Beijing Union University, Microsoft Research Asia ve Microsoft Research Connections iş birliğiyle, işaret dilini eşzamanlı çevirebilecek şekilde Kinect teknolojisini geliştirildi.

.. .

Sanofi'den Çocuklara Oyun

Sanofi İngiltere, oyunlaştırma metoduyla çocukları diyabet konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor. Tip 1 diyabet hastalığına sahip çocukları, düzenli olarak kan şekeri testlerini yapmaları ve kaydetmeleri için cesaretlendirmek amacıyla, Monster Manor adlı oyunu geliştirdi.

iBGStar Meter adında iPhone cihazları ile uyumlu olan ek bir aparat sayesinde, çocuklar anlık kan şekerlerini de ölçebilmekte ve bu sayede oyunda yüksek skor alabilmektedir.

..

Meme Kanserine Yaratıcı Kampanya

Meme kanserine dikkat çekmek amacıyla ve kadınları her ay meme kanserine yönelik kontrol testleri yapmaları konusunda yönlendirmeyi amaçlayan bir kampanya sunuldu. Kampanya kapsamında geliştirilen Tweeting Bra isimli sütyen, her söküldüğünde içine yerleştirilen bir sensör aracılığıyla meme kanseri ile ilgili konu başlıklarını barındıran bir mesajı Twitter’a gönderiyor.

.. .

Pfizer'den Ufak Bir Ara

Pfizer, Aile Hekimlerini hazırladığı web sitesiyle "ufak bir ara"ya davet ediyor. Web sitesinde, hekimlere kendi uzmanlıklarına uygun medikal içerik, mesleki hizmetler ve mesleki danışmanlık desteği bulunan site geride bıraktığımız ay yayına girdi.

...

Novo Nordisk'ten Sağlık Rehberi

Novo Nordisk, gençlerin sağlıklı kalmasını sağlamak amacıyla içinde beslenme ve egzersiz önerinin bulunduğu dijital bir kitapçık yayınladı.

...

Menenjit Animasyonla Anlatılıyor

Amerika'da, Ulusal Okul Hemşireleri Derneği ve Sanofi Amerika ortak bir animasyon hazırladılar. Animasyonda; menenjitin yayılımı, belirtileri, bu salgını önlemek ve salgından korunmak için neler yapılması gerektiği anlatılmaktadır.

..

Sağlık Bakanlığı'ndan Web Site Standartları

Sağlık Bakanlığı, Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Genel Sekreterlik ve Bağlı Kuruluşlarına ilişkin "Web Site Standartları" ile ilgili hazırladığı dokümanı Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu'nun web sitesinde yayınladı.

..

Abdi İbrahim'e 3 Elma

Abdi İbrahim, 25. Kristal Elma Ödülleri'nde Bruno ve Ekspaz/Konuşma Balonları ile 2 Kristal, Patlat Gitsin adlı veri tabanına dayalı pazarlama çalışması ile çalışmasıyla da 1 Bronz ödül kazandı.

..

Novartis'e Ödül

Novartis; şirket kültürlerini, yapılarını ve işleyişlerini inceleyen Great Place to Work® Institute’un yapmakta olduğu "Dünya'nın En İyi Çokuluslu Firmaları" sıralamasında bu yıl yerini aldı.

..

Medikal Pazarlama İletişiminde İlk

Yeditepe Üniversitesi, Medikal Pazarlama İletişimi adlı programıyla Türkiye'nin medikal ve ilaç sektörü alanındaki ilk yüksek lisans programını hazırladı. Social Touch kurucusu / genel koordinatörü ve Tek Doz Dijital kurucusu / genel yayın yönetmeni Dr. Sertaç Doğanay, dijital pazarlama ve sosyal medya dersleriyle bu programda eğitmen olarak yer alacaktır.

..

TekDoz Dijital